Toimitusehdot

Palveluiden, tuotteiden ja kurssien tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan tiedot

Verkkokaupan tuotteita myy Läheisten Klinikka Oy (jäljempänä verkkokauppa).

Yhteystiedot
Tiina Keho ja Jenna Takatalo
[email protected]
p. 041 318 9162
Y-tunnus 3240578-2

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Tuotteiden ostaminen verkkokaupasta

Tuotteet, palvelut ja kurssit tilataan internetin välityksellä osoitteesta https://www.laheistenklinikka.fi ostoskorin kautta. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tilauksen jälkeen voit kirjautua sivustolle käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Omat kurssit -linkin kautta löydät  verkkokurssit, joille sinulla on voimassa oleva käyttäjäoikeus.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus- ja peruutusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Fellow Yrityslasku

Markkinoiden helpointa B2B ostamista.

Ostaminen Fellow Yrityslaskulla onnistuu lähes aina pelkkien yhteystietojen avulla, ilman vahvaa tunnistautumista. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustaman yrityksen välisen yhteyden. Lasku lähetetään ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Meillä on valmiina tiedossa yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisätty laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot. Lisäksi laskulta löytyy ALV-erittely.

Fellow Yrityslaskun normaali maksuaika on 14 vuorokautta. Halutessaan maksuaikaa voi pidentää jopa 60 vuorokauteen. Fellow Yrityslaskun luottoraja on 5000 €. Jos yrityksenne tarvitsee korkeamman luottorajan, voitte olla yhteydessä Fellow asiakaspalveluun. Fellow Yrityslaskun mahdollistaa Fellow Finance Oyj. Lisätietoja Fellow Yrityslaskusta löytyy seuraavasta linkistä: https://www.fellowfinance.fi/maksaminen/yrityslasku

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Tilauksen peruuttaminen

Verkkokurssin tilauksen voi peruuttaa 14 päivän kuluessa verkkokurssin ostopäivästä lähtien mikäli kurssin suorittamista ei ole ehditty aloittaa.
Kuluttajansuojalain 16 § mukaan digitaalisen tuotteen palautusoikeus raukeaa, kun sisällön toimittaminen on todennettavasti aloitettu. Sivuston järjestelmä havaitsee heti, kun verkkokurssin suorittaminen aloitetaan.

Peruuttamisoikeus ei koske mahdollisia käyttäjän omien teknisten taitojen tai laiteongelmien johdosta johtuvia vaikeuksia saada ostettu verkkokurssituote käyttöön, mikäli verkkokurssin suorittaminen on aloitettu.

Ota ensi tilassa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen. Yhteydenotot sähköpostitse [email protected]

Sovellettava laki ja riidanratkaisu

Näihin käyttöehtoihin sekä kouluttajan, sivuston ja ostajan välistä tilausta ja sopimusta koskeviin riitoihin sovelletaan Suomen lakia.

Verkkokauppa pyrkii ensisijaisesti ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet neuvottelemalla.  Jos käyttöehtoja ja/tai tilausta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvottelemalla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi). Ennen yhteydenottoa kuluttajariitalautakuntaan ostajan tulee olla yhteydessä lähimmän maistraatin kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja-asiakas voi myös saattaa käyttöehtoihin ja/tai Tilaukseen liittyvän erimielisyyden ratkaistavaksi Euroopan komission ylläpitämän niin kutsutun verkkovälitteisen riidanratkaisun kautta (http://ec.europa.eu/odr).

Toimitusehtojen muuttaminen

Verkkokaupalla on oikeus muuttaa näitä toimitusehtoja julkaisemalla uudet toimitusehdot Verkkokaupassa ja ilmoittamalla rekisteröidyille käyttäjille muutoksista käyttäjän ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Käyttäjä hyväksyy muutetut käyttöehdot jatkamalla Verkkokaupan käyttöä ehtomuutosten julkaisun jälkeen.

Vieritä ylös